zondag 19 januari 2014

Reminder Challenge Anyone For Anya Januari....



De challenge van Anyone For Anya duurt nog tot het einde van de maand. Deze maand is de opdracht gebruik ribbelkarton op je kaart.
Vanaf deze maand is het NIET meer verplicht om een stempel te gebruiken van The Greeting Farm of CC Design.
Dus zoek allemaal een stukje karton op en maak er een leuke kaart of iets anders mee.En post hem op het blog van Anyone For Anya.
Er zijn deze maand hele leuke prijzen te winnen.

Groetjes Nelly

10 opmerkingen:

  1. Nou Nelly,
    Deze kaart zit wel snor ! hahahaha superleuk !
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart is het geworden!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart en super leuke tekst! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dit zeker wel snor met je kaart. Heel erg leuk gedaan.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig tekststempel, echt heel leuk! En wat een leuke challenge. Ik ben gek op ribbelkarton. Alleen even geen 'toegang' tot mijn knutselkamer :(
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave kaart, leuk die tekst! En mooie, warme tinten, daar hou ik wel van!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Nelly, heel leuke reminderkaart is het weer. hij staat op mijn to do lijstje. Nu nog even tijd vinden. Morgen maar eens op zoek...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supermooie kaart Nelly, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een leuke kaart!!
    Leuke snorrenstempel haha.
    Fijn te horen dat je nu met alle stempels mee mag doen. Ik denk dat ik dan binnenkort wel eens mee ga doen.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat,altijd fijn om te lezen.