zaterdag 8 februari 2014

Er is er Eén Jarig.....



Er is er Eén jarig  .............En dat ben ik zelf vandaag............
Gisteren deze kaart zitten maken. Ik wilde hem vanmorgen op de foto zetten ....kon ik hem nergens meer vinden. Alles afgezocht maar zag hem echt nergens meer.
Maar hij is inmiddels weer terecht. Dimitri had hem gisterenavond in gepikt om mijn cadeautje in te doen..
Ik heb geld gekregen om de sillouette snijmachine te kopen......hoe leuk is dat.
Staat al even op mijn verlanglijstje.

We gaan er een rustig dagje van maken ...geen visite vandaag, we gaan aankomende zomer een leuk feestje geven en vieren dan onze verjaardagen en het feit dat we volgende week 10 jaar bij elkaar zijn.

Fijne Zaterdag !!!!

Groetjes Nelly


22 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd en je hebt een leuke kaart gemaakt voor jezelf;) prachtig cadeau heb je gekregen. Groetjes mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd en een hele leuke dag gewenst
    En jouw kaartje ziet er super leuk uit
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hiep, hiep, Hoera!!! Van harte proficiat, Nel! Wat een grap van Dim! Maar te gek cadeau, daar ga je vast hele leuke dingen mee maken, top!
    grtz.Colien
    ps je kaart is mooi, zou ik bijna vergeten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nelly,
    wat een bak zeg! Jij zoeken en dan krijg je hem zelf als cadeau! hahahha! Man met humor! En het is een superleuke kaart! Lekker vrolijk .
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. ik schrijf je zo op mijn kalender hoor....
    Alleen weet ik niet of ik je adres heb....Mail je anders wel.
    Heb een fijne dag! Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd Nelly!!
    Je kaartje is schitterend zeg! hihi maar gelukkig is ie weer terecht na je lange zoektocht ;) .

    Nog een fijne dag
    en natuurlijk een fijn weekend!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart weer, gefeliciteerd met je verjaardag en alvast een fijn feest toegewenst.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nelly,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Had ik dat geweten dan kon ik je een kaartje sturen!!
    Leuk gemaakt en ook al is het rustig vandaag, geniet er toch maar van ;)
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat met je verjaardag Nelly ! Hier is er ook een jarig, onze oudste zoon, 33 jaar.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd en wat een grap om je iegen gemaakte kaart te krijgen.
    Fijn weekend en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je verjaardag! En natuurlijk ik geef je zoon gelijk om jou die kado te doen, hij is gewoon heel leuk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sorry als ik het fout had, het is je partner nu ik het nog zo lees. Gr, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd! Geniet van je rustige verjaardag. Wat een goed idee van Dimitri om gewoon één van jouw eigengemaakte kaarten te gebruiken om zijn cadeau in te doen ;) En wat voor cadeau, helemaal leuk zo'n Silhouette.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je hebt in ieder geval een hele leuke kaart gekregen voor je verjaardag. Als deze dan ook nog gevuld wordt zit je helemaal goed.
    Nog een hele fijne avond.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hé jarige Job....van harte Gefeliciteerd en wat een goeie grap om je kaartje even te lenen, hihi. Je bent ook enorm verwend met de Silhouet...Als ik jou was ging ik volgend jaar weer zo,n mooi kaartje voor jezelf maken, hihi.
    Geniet maar van je prachtige kado en hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog gefeliciteerd Nelly en wat een superleuk idee van Dimitri om je op deze manier met jouw prachtige kaart geld te geven voor het zo door jouw gewilde kado, hoe leuk is dat.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gefeliciteerd alsnog ! een hele leuke kaart heb je hier neergepoot ! mooi gedaan
    en leuk, zo 'creatieve' kids hebben, daar zijn de mijne nog niet opgekomen... misschien komt dat nog wel... hahahahah
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je verjaardag!! Leuk en vrolijke kaart die geleend is voor jezelf:) Fijen dag vandaag!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Nelly!
    Wat een leuke verrassing ....zo'n prachtig cadeau.....en je kaartje is SUPUR!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nog van harte gefeliciteerd!! hahahah....en toen kreeg je je cadeau in je eigen kaart. Maar de kaart is dan ook wel erg leuk en vrolijk! Kun je er zelf lekker van genieten ;-)! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd, en ook zo'n mooi cadeau gekregen. Mooi kaartje heb je gemaakt. Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Erg leuk kaartje! Nog gefeliciteerd met je verjaardag en heel veel freubel plezier met je cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat,altijd fijn om te lezen.