woensdag 19 februari 2014

Liftchallenge # 60



Het is nationale stippen week bij mij.
Vandaag weer een kaart met stippen erop.
Vanmorgen aan de slag gegaan met de nieuwe Lift uitdaging.
Ik heb het papierenzakje gestempeld met  Chalk Inkt  krijg je een mooi mat effect van.
De design papiertjes zijn weer de stippeltjes die ik gisteren op mijn kaart gebruikte.
Niks weggooien al is het papiertje nog zo klein je kunt er altijd nog 3 hartjes uit halen.


 Challenge ;

Liftchallenge - # 60


Fijne dag vandaag !!!

Groetjes Nelly

16 opmerkingen:

  1. Hoi Nelly
    Super leuk is die bij jouw geworden .
    en leuk om je restjes papier er weer voor te gebruiken .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke lift! Mooi gemaakt, weer helemaal in Nelly-stijl!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van stippen, dus ik kijk hier graag naar. Het is een vrolijk kaartje geworden.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kleurig en fleurig. Erg leuke lift. Fijn dat je meedoet met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een lekker vrolijke boel (positief bedoeld hé). Helemaal leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schitterend gelift Nelly, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart .Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart is dit weer. Ik heb zo'n idee dat we dat stippeltjes papier nog wel vaker tegen zullen komen....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Nelly, volgens mij zijn heel veel kaartenmaaksters dol op stippen. Zeer geslaagd en lekker vrolijk! Leuk dat je weer met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal niet gek hoor Nelly die stippelweek van je ...Ik vind het schitterend wat jij er mee maakt...ook deze liftkaart is weer helemaal te gek....SUPER!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. deze is heel erg leuk en geslaagd ! laat je maar volledig gaan met die stippen !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Door de stippen en felle kleuren is het een hele vrolijke lift geworden!
    Leuk hoor.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige stippel kaart heb je weer gemaakt Nelly.
    leuk met de felle kleurtjes.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk, al die stippen! Een vrolijke en kleurige uitwerking! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat,altijd fijn om te lezen.