maandag 31 maart 2014

Scrap - Swap 2

Het is vandaag alweer de laatste dag van de maand,dus tijd voor de Scrap Swap samen met Linda en Marcella

Vandaag plaats ik de kaarten die ik gemaakt heb van het pakketje die Linda ons toestuurde.
Heel leuk om een pakketje te krijgen met spulletjes die jezelf niet snel gebruikt maar waar je toch hele leuke kaarten mee kan maken. Ik heb zelf de sentimenten op kraft toegevoegd en een stukje touw de rest is allemaal afkomstig uit het pakketje.





Ik ben benieuwd wat de andere dames er van gemaakt hebben en kijk al uit naar mijn volgende pakketje van aankomende maand.

Fijne dag vandaag !!!

Groetjes Nelly

11 opmerkingen:

  1. Hoi Nelly
    o wat leuk het is allemaal weer zo verschillend .
    super leuke kaarten heb jij er ook mee gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke kaarten hoor, Nelly

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes heb je gemaakt Nelly met het pakketje van Linda. Super kaartjes heb je ermee gemaakt. Superleuk zo'n swap en allemaal heel verschillend gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je er leuke kaartjes mee gemaakt Nelly!
    Leuk is dat.....echt een verrassing wat de rest er mee gedaan heeft!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg leuke kaartjes geworden,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er wat leuks van gemaakt Nelly. Vooral die tweede kaart vind ik persoonlijk het mooiste.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi,
    Daar ben ik eindelijk na zo'n lange werkdag!!
    Wat heb je weer leuke kaarten gemaakt!! Ik vind het juist de uitdaging dat als je iets krijgt wat niet zo bij je eigen stijl past toch om te toveren tot een plaatje en dat is dan zo te lezen ook precies wat jij gedaan hebt!! Wat een plaatjes!! Die eerste zit zo vol met spulletjes echt grappig.
    Die tweede combi zou ik nooit bedacht hebben maar het staat super mooi zo samen die scrappapieren!!
    Die laatste lijkt wel wat op de mijne maar is toch ook weer heerlijk verschillend!!
    Kortom missie weer geslaagd toch ;)
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn erg leuk geworden, het kraftpapier maakt het wat stoerder.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend Nelly, ik vind het supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je swap zo'n succes is! Het levert deze maand een hele leuke serie kaarten op. Die knijpertjes zijn heel gaaf op het bovenste kaartje.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat,altijd fijn om te lezen.