donderdag 10 april 2014

Baby ....



Afgelopen week liet ik jullie een kaart zien met dezelfde lay out als deze.
Ik vond het zelf een hele mooie kaart en liep al de hele week met dit idee in mijn hoofd om er een babykaartje van te maken.

Vanmorgen ben ik even naar Heesch geweest naar de scrapwinkel..
Daar heb ik weer leuke spulletjes gekocht waar onder de sentiment stempeltjes van MD.
De voetjes heb ik pas op de kop getikt bij GEWE . Daar hadden ze een ongelukje gehad met de kar en hadden veel spulletjes waterschade opgelopen. En daar zaten deze voetjes ook tussen.

Ik heb ook een meisjes versie gemaakt.



Ik wil de kaarten mee laten doen bij de Challenge :

Marianne Design Divas - Baby Kaart ( 3 dingen van MD Voetjes , Sentiment stempel, en achtergrondstempel)

CCC Monthly Challenge - Pastels en Polka Dots

Groetjes Nelly

15 opmerkingen:

  1. Wat een super gave kaarten, lekker dat je maar even naar de Scrapbookwinkel kan bij ons heb je niets in de buurt!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn superleuk! En leuk op de foto gezet!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. twee schitterende kaartjes heb je gemaakt toppie!!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De lay-out is inderdaad geweldig! Beide uitvoeringen zijn echt heel leuk. Ik heb een lichte voorkeur voor de jongensversie.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een waanzinnig mooie kaarten heb je gemaakt. De blauwe spreekt mij het meest aan maar ja, ik heb ook allen maar jongens gekrgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee heel gave kaarten Nelly. Daar scoor je mee. Gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gaaf!!! Enne, kan dat samen? Ik bedoel 'even' en 'Heesch"?
    Wat een mazzel dat je die voetjes op de kop kon tikken. Sneu die waterschade voor hun, maar voor jou dan wel weer geluk.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. SUPERRRR en wat LIEF zien ze er uit. Heel leuk gedaan. Toppie.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig leuke babykaarten Nelly!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nelly,
    Wat een schitterende geboortekaarten!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nellie wat een super CAS baby kaartjes ! Wat leuk je te zien bij Marianne Design Diva's, succes en tot snel,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze kaartjes zijn echt onwijs schattig. Niet te veel poespas. Helemaal leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wundervolle ausgefallene Karte und super gestaltet!
    Vielen Dank für die Teilnahme an der Marianne´s Design Divas Challenge in diesem Monat.
    Liebe Grüße Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat,altijd fijn om te lezen.