zondag 2 april 2017

Reminder KNUTSELS&KADOOTJES

 
 
Reminder voor de lopende challenge bij
 
 

KNUTSELS&KADOOTJES

 
Gebruik washi tape op je kaart.
 
Op mijn kaart heb ik zwart met witte stippeltjes tape gebruikt.
 
Voor nog meer mooie voorbeelden klik HIER.
 
Morgen de aftrap van de 4 season -swap ....laat ik de eerste 2 kaarten zien die ik gemaakt heb van het mooie Voorjaars/Lente pakket dat Colien samenstelde. Dus ben je benieuwd....kom morgen maar terug om te kijken.
 
Fijne zondag !!
 
Groetjes Nelly

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Lekker roze...groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is mooi Nelly, en zeker kom ik morgen even kijken, veel te nieuwsgierig!
    Groetjes,
    GerJanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Nelly! Ben benieuwd wat je ons morgen laat zien!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tapejeskaart! Natuurlijk wel tape met stippen gebruikt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje met tape Nelly

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat,altijd fijn om te lezen.