maandag 6 november 2017

Challenge #2 4-SSC

Het is weer de eerst maandag van de maand en weer tijd voor onze 4-SEASON SWAP
De opdracht mocht ik bedenken

 

Maak 4     10 x10 verjaardags kaartjes.

 
Deze 4 heb ik gemaakt.
 
 
 
 
 
 
 Onder het klepje staat Happy birthday maar geen foto van gemaakt en is al verstuurd.
 
 
Ik heb er een mooie serie van gemaakt.
 
Ik ben benieuwd wat Colien & Larissa gemaakt hebben.
 
Als jezelf ook 4 van die leuke kaartjes wil maken kun je meedoen aan onze challenge op ons blog
 
 
 
 
Groetjes Nelly

13 opmerkingen:

  1. Inderdaad een mooie serie!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn heel leuk en vrolijk..we gaan weer proberen mee te doen hoor.

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn 4 hele leuke kaarten geworden! Mooie kleuren combinatie ook Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die zijn leuk zeg ! Heel toffe reeks !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke serie en wat een leuke swap! Ben volger geworden van jullie blog. Erg leuk. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn erg leuk, Nelly! Lekker vrolijk. Ik vind 10x10 een leuk formaat en dit ook weer een leuke challenge!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke serie heb je gemaakt. Herkenbare 'Nelly kaartjes'. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke serie. Gaaf dat op elk van de vier kaartjes het oranje papier met stippen zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi deze 4 kaartjes Nelly...
    zo leuk zo een serie... en zeker het stippeltjespapier komt prachtig uit...
    Welke stans is die met het luikje??
    dat is echt mijn favoriet...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke challenge heb je verzonnen, mooie serie, de kaartjes passen perfect bij elkaar passen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke challenge! Ik ga van de week lekker aan de knutsel om ook mee te doen.

    Ik vind je kaartjes heel mooi geworden!

    Lieve groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat,altijd fijn om te lezen.